Mehmet ŞENTÜRKBu araştırmada Türkiye’de ilkokul ve ortaokul düzeyinde verilen derslerin öğretim programlarında yer alan çevre ile ilgili kazanımların Yenilenmiş Bloom Taksonomisi’ne göre değerlendirilmesi amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda araştırmada nitel araştırma yaklaşımlarından faydalanılmıştır. Ayrıca araştırmada doküman analizi deseni kullanılarak 2018 yılında yayınlanan ilköğretim düzeyindeki öğretim programları incelenmiştir. Araştırmada incelenen ilköğretim öğretim programları içerik analizi yöntemi ile analiz edilmiştir. Kazanımlar, sınıf düzey ...Daha fazlasıMakale2023Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler DergisiManisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi1 Görüntülenme
YÖK Akademik Bilgiler
Kayıt bulunamadı
İlgili Araştırmacılar
Konu Dağılımı
Türler Dağılımı
Erişilen ülkeler
Görüntülenme
Akademisyen kullanım kılavuzuna erişmek için buraya tıklayınız