Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 14 Adet 0.001 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Filtreler
Bulunan: 14 Adet 0.001 sn
Ambargo Durumu [1]
Tam Metin [1]
Yayın Yılı [6]
Tez Danışmanı [2]
Tür [1]
Kayıt Giriş Tarihi [1]
YüksekokullarKilis 7 Aralık Üniversitesi Kurum Koleksiyonu
Erişime Açık

THE COMPARISON OF ATTENTION LEVELS OF UNIVERSITY STUDENTS IN DIFFERENT SPORT BRANCHES

Yunus GÜR

In this study, it was desired to measure the attention levels of university students in different branches and reveal the severity, direction of the relationship between sportspeople in different branches of sport and sedentary and also the effect of sport on attention. The population of the research is composed of 942 students between the ages of 17-28 who studied at the University of Firat in 2016-2017 academic year and are active in sport activities in 16 branches (Athletics, Basketball, Volleyball, Soccer, Futsal, Table Tennis, Tennis, Badminton, Boxing, Wrestling, Taekwon-do, Handball, Ki ...Daha fazlası

Erişime Açık

Farklı branşlardaki engelli sporcuların antrenör ve spora yönelik metaforik algıları

Yunus GÜR | Ali Kemal TAŞKIN

Bu araştırmanın amacı farklı engel gruplarına sahip farklı branşlardaki engelli sporcuların antrenör ve spora yönelik metaforik algılarının belirlenmesidir. Araştırmada nitel araştırma desenlerinden biri olan olgu bilim deseni kullanılmıştır. Araştırmamızın örneklem grubunu Kilis, Gaziantep ve Elazığ illerinde farklı engel gruplarına ve farklı spor branşlarında aktif spor yapan 49 kadın, 12 erkek olmak üzere toplamda 61 engelli sporcu oluşturmuştur. Veri toplama amacıyla katılımcıların kişisel bilgilerine ulaşmak için demografik bilgi formu, metaforik algılarını belirlemek amacıyla ise “Antren ...Daha fazlası

Akademisyen kullanım kılavuzuna erişmek için buraya tıklayınız
Tamam

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms