Detaylı Arama

İptal
Bulunan: 14 Adet 0.000 sn
- Eklemek veya çıkarmak istediğiniz kriterleriniz için 'Dahil' / 'Hariç' seçeneğini kullanabilirsiniz. Sorgu satırları birbirine 'VE' bağlacı ile bağlıdır.
- İptal tuşuna basarak normal aramaya dönebilirsiniz.
Filtreler
Filtreler
Bulunan: 14 Adet 0.000 sn
Ambargo Durumu [1]
Tam Metin [1]
Yayın Yılı [6]
Tez Danışmanı [2]
Tür [1]
Kayıt Giriş Tarihi [1]
YüksekokullarKilis 7 Aralık Üniversitesi Kurum Koleksiyonu
YüksekokullarKilis 7 Aralık Üniversitesi Kurum Koleksiyonu
Erişime Açık

Comparison of sustained attention skills of deaf athletes and non athletes

Yunus GÜR | Selçuk GENÇAY | Ercan GÜR

In this research it is aimed to compare the attention skills of hearing-impaired children playing sports and who do not. In total, 233 hearing-impaired children living in the cities; Malatya, Elazığ, Gaziantep and Istanbul participated to the research. SPSS program were used for statistical analysis of the data obtained in the study and the level of statistical significance was determined as (p < .05). At the end of the research, it has been found that the attention levels of hearing-impaired children who play sports show statistically significant difference according to their gender (p < .05 ...Daha fazlası

Erişime Açık

Engelli öğrencilerin beden eğitimi ve spor dersine yönelik tutumlarının incelenmesi

Ali Kemal TAŞKIN | Yunus GÜR

Araştımanın amacı engelli öğrencilerin beden eğitimi ve spor dersine karşı tutumlarının hangi seviyede olduğunu tespit etmektir. Çalışmamızın örneklem grubunu Gaziantep ilinde eğitim gören çeşitli engele sahip 100 erkek, 41 kadın olmak üzere toplam 141 engelli öğrenci oluşturmaktadır. Araştırmada kişisel bilgilere ulaşmak için demografik bilgiler formu, beden eğitimi ve spor dersine karşı tutumları belirleyebilmek için Güven Karahan ve Kuru (2015) tarafından geçerlik ve güvenirlik çalışması yapılan “Engelliler Beden Eğitimi ve Spor Dersi Tutum Ölçeği” kullanılmıştır. Kişisel bilgiler ve ölçek ...Daha fazlası

Akademisyen kullanım kılavuzuna erişmek için buraya tıklayınız
Tamam

creativecommons
Bu site altında yer alan tüm kaynaklar Creative Commons Alıntı-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.
Platforms